tisdag 12 juli 2011

Aaah en till pw =)

Idag åkte Fredde tiiidigt för han skulle lämna in bilen så han la izzy fjant hos mamma i sängen efter matningen sen soc jag och izzy till kl 13.00, sen kolla vi på familjen annorlunda och bara mös och izzy powernapa till och från ;)
Sen gick jag, Kisa och izzy ut på en rejäl power walk, på mej hade jag ett par riktigt försmå korta  shorts och en amningsbh, allt hud på magen som inte dragit ihop sej helt och håller ännu svängde åt alla håll och tuttarna guppa hej vilt, Kisa va helt slut efter 10m i min takt och jag fick nästa släpa henne OCH FOLK STIRRA men jag va så glad i hågen och stolt över att jag kommit igång med mitt och freddes nyttigare liv så jag bara traska på i full fart med ett stort leende på läpparna :) sen kom jag in och tog en riktigt iskall dusch :)

Trots miss av läggningstidn igår så sov izzy från 11 till 05:30 :) duuktiga flicka <3
nu ska jag läsa bloggar och mysa med underbara Izzy <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar