tisdag 12 juli 2011

Wihooo =)

Snart kommer mannen hem då ska jag flirta med honom att vi (han) ska göra varma mackor åt oss (mej) ^^
valpen sover, Izzy sover hemmet är nystädat imorn är de bara skurning av golven kvar :)

Ikväll la jag Izzy en kvart tidigare då Fredde tycker att halv tio är för sent så jag lägger henne kvart över 9 nu i några dagar sen mot veckoslutet ska jag lägga henne klockan 9 sen får fredde allt lugna sej med att söva henne tidigare till hon är minst 3 månader gammal. Min lilla skrutta har idag också pratat som bara den och skrattat i mängder, hon har äntligen börjat blivit intresserad av babygymmet, eller ja äntligen ska jag väl inte säga hon är ju bara 9.o veckor <3<3<3<3

Nej nu ska jag sprina till spegeln och kolla så jag ser fin ut tills fredde kommer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar