onsdag 13 juli 2011

Mohaha

Tror ni jag lyckades flirta till mej varma mackor inatt när Fredde kom hem :D? Yes i did ;D
Tror jag börja förstå varför amstaff kallas för nanydogs i USA för det stämmer verkligen:
Igår satt izzy i sin babysitter och jag flängde runt med dammsugaren,  kisa kom in i vardagsrummet pep lite, jag ignorera henne men sen gjorde hon så tre gånger til och när jag sen titta på henne sprang hon till izzy och la sej brevid henne på babygymmet och där sitter issy och gnäller för att hon tappat nappen. Idag gick jag och fredde upp Izzy låg kvar i våran säng och sov vi hör att izzy börjar gråta och jag ska precis ställa mej upp så kommer Kisa , ställer sej framför mej , skäller en gång och sen springer hon in till izzy och står brevid henne på golvet och tittar pp på izzy som ligger i sängen, sen när jag gått och tagit upp izzy går kisa ut och lägger sej. Duktiga vovve <3

Idag är en sego dag men om en timme ungefär ska jag till sanna och robin ett tag, denna gång ska jag se till att komma ihåg tiden så jag är hemma minst en halvtimme innan izzy fjant ska sova <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar